Post by hellcometuser on Feb 7, 2022 23:49:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pop Breaker: Blast all Cubes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pop Breaker: Blast all Cubes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator punten ▞▞▞
▞▞▞ Pop Breaker: Blast all Cubes 2022 version ▞▞▞
Cx
Ik ben echt dol op dit spel. De kleuren zijn erg kleurrijk en gemakkelijk te zien. Meestal raak ik na een paar levels behoorlijk verveeld met een nieuw spel, maar dit is superleuk!! Ik zou deze misschien voor een lange tijd kunnen vasthouden. Goed gedaan jongens en meiden.
Het is fatsoenlijk..Ik vind het leuk dat de advertenties helemaal niet slecht zijn
Een nieuw spel.interessant
leuk
Geweldig voor mijn 2-jarige
Pop Breaker: Blast all Cubes પઝલ qrru
👍
Kan niet inloggen op Facebook om mijn voortgang op te slaan. Het zou 5 sterren zijn geweest
Talking Cat Emma Ballerina Casual gih
Pop Breaker: Blast all Cubes پزل yvr
Het is zo leuk als een spel. Ten eerste vind je het niet leuk, maar als je het niveau bereikt. Dan weet je hoeveel plezier in dit spel...
Gewoon tijd verstrijken
Pop Breaker: Blast all Cubes Başsındırma lkp
Heel gemakkelijk en toe te voegen. Begon te spelen en voor ik het wist had ik bijna een uur gespeeld.
Als je geen level meer hebt, kun je dan nog steeds helemaal opnieuw beginnen, want het maakt me zo ontspannen. En ik ben dol op dit spel, ik zal het 5 sterren geven
Heel leuk spel
"Een schatje!" ❤ ... GEEN tijd om na te denken: problemen... lol
Leuk om tijd te doden
Pop Breaker: Blast all Cubes Başsındırma lkp
Super
vreselijk
Verslavend leuk
leuk behendigheidsspel
Dit is super ontspannend! Geen timer EN je krijgt 10 levens. (De meeste spellen zoals deze geven je er maar 5!) Je kunt jezelf redden met power-ups die je koopt met "spelmunten" die je wint. Het is een vrij eenvoudig spel, maar we hebben allemaal af en toe behoefte aan simpel toch? Goed bezig ontwikkelaars! 😊
78958584 .
Geweldig spel! Degenen die klagen over advertenties, zet gewoon je data-/internetverbinding uit. Er zullen geen advertenties meer zijn.
Ik hou ervan!!! Geen timers, makkelijk te spelen. Het is gewoon een geweldig spel.
Ik geniet van de uitdaging, maar er zijn twee keer zoveel advertenties dan andere gratis spellen.
Dit spel is verschrikkelijk, het herhaalt zich keer op keer
Leuk ontspannend/leuk spel. Leuk om te weten dat als je een level verliest, je het meteen opnieuw kunt spelen. Ik zou graag zien dat je dubbele punten / sterren geeft als je het bord volledig leeg hebt.
OK tot nu toe. Meer games nodig voordat je wordt gevraagd om te beoordelen. In het begin, gemakkelijk. Verder beter worden.
Ik hou van de muziek en geluidseffecten. Het draagt bij aan de ontspanning van het spel. Makkelijk, maar heeft ook een uitdaging om het interessant te houden. Goed gedaan!
Goed voor timepass
Leuk spel. En schattig!
Best goed spel. Houdt je geest scherp.
Lekker ontspannend spel zonder al te veel advertenties en geen in app aankopen.
Echt een lekker ontspannend spel. Ik geniet er echt van. Ga zo door met het goede werk😍
Bedankt dat je geen advertenties hebt, oude mensen hebben tijd nodig zonder een advertentie, bedankt
Zeer verrast dat deze game zo hoog gewaardeerd wordt met zo'n enorme hoeveelheid advertenties. Een advertentie na elke drie niveaus en de niveaus zijn zeer snel te voltooien. Sommige duren minder dan 30 seconden. Het spel zelf is erg ontspannend, maar de onderbreking van de advertenties bederft het. De muziek is erg stil en vredig, onderbroken door de luidheid en het verhoogde niveau, evenals de optie om verbinding te maken met Facebook werkt gewoon niet en komt niet eens in de buurt. De game voelt verlaten aan als een achtergrond voor advertenties.
Geweldig leuk! Ontspannende leuke manier om even te ontsnappen!
Het is een leuke manier om iets te spelen als je niet gestrest wilt zijn. Ik hou ook van de manier waarop als je meer blokken nodig hebt, je niet meer dan 50 munten verliest.
Het is vermakelijk. Komt de tijd goed door.
Hou HEEL VEEL van dit spel
Tot nu toe zo goed, te vroeg om het echt te zeggen
Een geweldige tijdverspilling